Zoeken

Amersfoort - Functioneel beheerder

Geplaatst: 15 oktober 2018 Locatie: Hoornbeeck College Amersfoort Sector: ICT

Locatie: Amersfoort

Betrekkingsomvang: 0,5 fte 

Datum eventuele indiensttreding: 1-12-2018 (latere intreding is in overleg mogelijk)

Wat houdt de functie in?

U bent verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van ons studenteninformatiesysteem. Daaronder valt bijvoorbeeld het bouwen van rapportages, beheren van de rechtenstructuur, in gesprek zijn met het onderwijs over extra wensen, etc. Daarnaast wordt er ondersteuning geleverd aan andere projecten op onze afdeling.

U hebt:

  • een accurate werkhouding; 
  • kennis van onderwijsprocessen waarbij ICT een rol speelt;
  • affiniteit met: 
    • onderwijsapplicaties als een leerlingvolgsysteem en een elektronische leeromgeving;
    • nieuwe ontwikkelingen in ICT in het algemeen;
  • goede sociale vaardigheden;
  • een klantgerichte instelling;
  • een enthousiaste en gedreven werkhouding;
  • het vermogen om in project- en teamverband samen te werken.

Opleiding

Bij voorkeur hebt u een afgeronde HBO-opleiding, in de richting van ICT/Bedrijfkunde.

Meer informatie en sollicitatie

Wilt u weten of deze baan bij u past? Neem contact op met de heer A.M. Otte, Informatiemanager, tel. (06) 50 61 21 08, email: oea@hoornbeeck.nl.

Solliciteren

Bent u enthousiast en wilt u solliciteren? Van sollicitanten wordt verwacht dat zij de grondslag en identiteit van de school onderschrijven. Bent u benieuwd wat dit concreet betekent? Kijk dan op www.hoornbeeck.nl/hoornbeeck/identiteit/. Daar vertellen we meer over de grondslag en de identiteit van onze school én wat dit betekent voor het benoemingsbeleid van personeel.

Uw sollicitatie, inclusief kerkelijke én zakelijke referentie, kunt u voor D.V. zaterdag 10 november sturen naar personeelszaken@hoornbeeck.nl, t.a.v. het College van Bestuur.

in beeld

Docent aan het woord

IMG_1624
Mw. I. Loosman-Brussé
Docent

Het geheim van sfeer in de klas

Lees verder
IMG_3057_klein
Mw. H. Talen
Docent

Mijn eigen beeldende proces moet op gang blijven

Lees verder
190