Zoeken

Amersfoort - Administratief medewerker HR

Geplaatst: 17 juli 2019 Locatie: Hoornbeeck College Amersfoort Sector: HRM

Standplaats: Amersfoort

Uren per week: 0.8-1.0 fte

Ingangsdatum: 1 oktober 2019 of zo spoedig mogelijk daarna

 

De omgeving

De Stichting voor Onderwijs op Reformatorische Grondslag bestaat uit twee scholen en de Centrale Diensten.

Het Hoornbeeck College verzorgt middelbaar beroepsonderwijs in de sectoren welzijn, zorg, dienstverlening, economie en techniek & ICT op zes locaties (Amersfoort, Apeldoorn, Goes, Gouda, Kampen, Rotterdam). De locaties tellen samen momenteel ongeveer 6.500 studenten en bijna 700 medewerkers.

Het Van Lodenstein College verzorgt voortgezet onderwijs in de sectoren praktijkonderwijs, vmbo, havo en vwo op vijf locaties (Amersfoort, Barneveld, Ede, Hoevelaken, Kesteren). De locaties tellen samen momenteel ongeveer 4.000 studenten en 500 medewerkers.

Als HR-medewerker maak je deel uit van het HR-team. Het team bestaat uit tien collega’s en draagt zorg voor de ontwikkeling en uitvoering van het HR-beleid van de scholen, adviseert en ondersteunt het management bij de beleidsvoorbereiding en –uitvoering en verzorgt de salaris- en personeelsadministratie. 

 

De functie

1. Je ondersteunt HR-adviseurs en medewerkers personeels- en salarisadministratie door onder andere:

  • het optreden als aanspreekpunt binnen de school voor lopende zaken op het gebied van personeelsbeheer voor de medewerkers;
  • het verzorgen van de input van salarisgegevens en het verwerken van mutaties in de personeels- en salarisadministratie en het controleren van de output;
  • het bijhouden van een ziekte- en verlofregistratie;
  • het inventariseren en verzamelen van gegevens op het gebied van personeelsbeheer onder andere met behulp van het personeelsinformatiesysteem;
  • het verwerken van gegevens in bestanden en het maken van overzichten;
  • het bewaken van de planning en voortgang in verband met beoordelingsprocedures en dergelijke

2. Je zorgt voor de uitvoering van de betreffende regelgeving en procedures door onder andere:

  • het verstrekken van informatie over regelingen en procedures en met betrekking tot het invullen van de aanvraagformulieren;
  • het toetsen van de aanvragen op rechtmatigheid, volledigheid en juistheid;
  • het behandelen van de aanvragen en het voorleggen van probleemgevallen en specifieke vragen aan de medewerkers personeels- en salarisadministratie of de HR-adviseurs;
  • het (telefonisch) verstrekken van aanvullende informatie c.q. het ter zake voeren van standaardcorrespondentie;
  • het archiveren van geaccordeerde en afgehandelde formulieren.

3. Je verricht administratieve en organisatorische werkzaamheden in het kader van de werving en selectie, dan wel ontslag van medewerkers door onder andere:

  • het ondersteunen van sollicitatieprocedures in administratieve zin, zoals het sturen van bevestigings- en afwijzingsmails en zorgdragen voor communicatie met de sollicitatiecommissies;
  • het zorgdragen voor brieven, verstrekken van formulieren bij indiensttreding, tijdens dienstverband en bij ontslag;

  • het opstellen van de akte van benoeming c.q. de arbeidsovereenkomst;

  • het zorgdragen voor de aanvraag van verklaringen omtrent het gedrag en de invulling van verklaringen (werknemersverklaring en dergelijke).

Het profiel

  • Afgeronde havo- of mbo-opleiding (niveau 4) op financieel gebied of vergelijkbaar.
  • Vaardigheid in het kunnen werken met geautomatiseerde (personeels- en salaris)systemen.
  • Goede communicatieve en organisatorische vaardigheden.
  • Dienstverlenende en flexibele instelling.

Wij bieden

  • Een prima werkomgeving en goede werksfeer.
  • Gunstige secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Een salaris afhankelijk van opleiding en werkervaring in schaal 5 (max. € 2.588,- bruto per maand). De CAO-VO is van toepassing.
  • Volop ontwikkelingsmogelijkheden.

Meer informatie

Inlichtingen worden graag verstrekt door:

  • Maarten van Dorp, HR-adviseur, tel. 085-483 8172 (kantoor) of 06-57914190 (mobiel);
  • Hilda Labee, HR-adviseur Hoornbeeck College, tel. 085-483 8155 (kantoor) of 06-10157379 (mobiel).

Solliciteren

Van de sollicitanten wordt verwacht dat zij de grondslag en het doel van de Stichting onderschrijven. Sollicitaties met vermelding van (kerkelijke en zakelijke) referenties kun je uiterlijk D.V. zaterdag 7 september 2019 sturen naar personeelszaken@sorg.nl ter attentie van het College van Bestuur.

Planning

Na sluiting van de sollicitatietermijn hoor je zo spoedig mogelijk of je hiervoor wordt uitgenodigd. 
De eerste selectiegesprekken vinden plaats op D.V. 20 september (morgen). Met de kandidaat die na de eerste gespreksronde wordt voorgedragen voor benoeming zal vervolgens een benoemingsgesprek plaatsvinden op D.V. vrijdag 27 september 2019 (morgen).

Docent aan het woord

IMG_1624
Mw. I. Loosman-Brussé
Docent

Het geheim van sfeer in de klas

Lees verder
in beeld

Docent worden? Hodos!

Meer informatie! HODOS - still
190